مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-16سياسي

گره گشایی از کار مردم مهمترین رسالت خادمیاران در تحقق شعار همه خادم الرضاییم


مسئول کانون های عمومی و تخصصی خدمت رضوی استان مرکزی گفت: گره گشایی از کار مردم به نیت امام رضا علیه السلام مهمترین ماموریت خادمیاران رضوی به تاسی از سیره پیشوای هشتم است.

- گره گشایی از کار مردم مهمترین رسالت خادمیاران در تحقق شعار "همه خادم الرضاییم" ایسنا/مرکزی مسئول کانون های عمومی و تخصصی خدمت رضوی استان مرکزی گفت: گره گشایی از کار مردم به نیت امام رضا علیه السلام مهمترین ماموریت خادمیاران رضوی به تاسی از سیره پیشوای هشتم است.

محمد بخشی عصر روز گذشته، یکشنبه 23 مهرماه 1402 در جلسه هم اندیشی، تعامل و کارگاه آموزشی مسئولان کانون های عمومی و تخصصی زرندیه و ساوه در مسجد امام حسن عسگری(ع) زرندیه اظهار کرد: ارائه خدمات کیفی با مدیریت هزینه ها در تمامی خدمت هایی که توسط کانون های عمومی و تخصصی انجام می شود به ویژه در اعزام زائران به مشهد مقدس و تکریم زائر یک ضرورت و اصل است.

وی در ادامه بر عدالت در توزیع خدمات و حل مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: گره گشایی از کار مردم موجب رضایت امام رئوف(ع) و همه خادمیاران است و باید با شعار همه خادم الرضاییم اقدامات خیرخواهانه و گره گشایی از کار مردم را یک اولویت بدانیم.

بخشی در ادامه با تاکید بر توسعه فرهنگ رضوی توسط خادمیاران گفت: توسعه فرهنگ رضوی باید به معنای واقعی انجام شود و در این راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از کار مردم مهمترین رسالت خادمیاران در تحقق شعار همه خادم الرضاییم

گره گشایی از کار مردم مهمترین رسالت خادمیاران در تحقق شعار همه خادم الرضاییم