مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-16اقتصادي

میزان هدر رفت آب در استان زنجان 10 درصد است


مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه میزان هدر رفت آب در استان 10 درصد است، گفت: 13 تا 14 درصد مصرف آب در شهرها ناشی از مصارف غیرمجاز بدون درآمد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی اکرمی، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب و فاضلاب (مپرا) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شماره 122 مرکز ارتباط با سامانه مپرا است که همکاران به صورت 24 ساعته مشغول هستند، اظهار داشت: همه مواردی که نیاز به پیگیری داشته باشد این مرکز راهبری می کند.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه مرکز پایش و راهبری شرکت آبفای استان زنجان نزدیک 600 روستا و 21 شهر را راهبری می کند، گفت: بحث تاسیسات، حوادث آب و فاضلاب و بحث انشعابات غیر مجاز، امور مشترکین، رصد خودروهای حوادث استان و.

توسط این مرکز راهبری می شود.

  کاهش 70 درصدی برداشت آب از سد تهم وی با بیان اینکه سال های گذشته یک هزار لیتر در ثانیه از سد تهم آب برداشت می شد، بیان داشت: این در حالی است که در تابستان امسال فقط 300 لیتر در ثانیه آب برداشت شد ضمن اینکه برای جبران مابقی بیشتر از چاه های شرق زنجان تامین آب انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان هدر رفت آب در استان زنجان 10 درصد است

میزان هدر رفت آب در استان زنجان 10 درصد است