مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 00:102023-09-22سياسي

حیدری: جمهوری آذربایجان بازیچه آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته است


نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص وضعیت تحولات منطقه قفقاز، گفت: جمهوری آذربایجان بازیچه آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، اخیراً دشمنان ملت ایران تمرکز خود بر منطقه قره باغ را افزایش داده اند.

در همین راستا شهریار حیدری نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خبرنگار باشگاه توانا در خصوص وضعیت تحولات منطقه قفقاز، گفت: با توجه به اینکه جمهوری آذربایجان یک کشور نوپا بوده و به ثبات سیاسی و امنیتی نرسیده است لذا تحت بازیچه کشورهای فرامنطقه ای از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و ترکیه قرار گرفته است که منافع مادی برای آنها اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه قفقاز به لحاظ منابع نفتی منطقه بکری بوده و نقطه ای برای انتقال انرژی از آسیا به اروپا است، افزود: آمریکا و ترکیه به دنبال بهره برداری از منابع و منافع مادی منطقه قفقاز، همواره به جمهوری آذربایجان در باز پس گیری این مناطق کمک می کند، زیرا تعبیر جمهوری آذربایجان بر این است که این منطقه تحت اشغال ارمنستان قرار گرفته و در مقابل نیز به تعبیر ارمنستان این منطقه جز سرزمین مادری آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: جمهوری آذربایجان بازیچه آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته است

حیدری: جمهوری آذربایجان بازیچه آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته است