مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 22:252023-10-22سياسي

فعالیت 360 مرکز نیکوکاری در گلستان


مدیرکل کمیته امداد گلستان از فعالیت 360 مرکز نیکوکاری با بیش از 30 هزار پرونده مددکاری در استان خبر داد و گفت: این مراکز در شش ماهه اول سال، بیش از 5 میلیارد تومان در راستای کمک به نیازمندان جمع آوری کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عیسی بابایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: 360 مرکز نیکوکاری با بیش از 30 هزار پرونده مددکاری در استان گلستان فعال است و این مراکز در شش ماهه اول سال جاری رقم 5 میلیارد و 139 تومان در راستا کمک به نیازمندان جمع آوری کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: همایش تجلیل و تکریم از موسسات خیریه گلستان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ احسان و انفاق در گلستان به زودی برگزار خواهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان افزود: این همایش با هدف شناسایی و معرفی الگوهای موفق در خدمت به نیازمندان، نکوداشت مقام خیریه ها و خیرین، زمینه سازی گسترش هم افزایی و تعامل با گروه های مردمی در فضای احسان و نهادینه کردن فرهنگ همکاری و  خدمت رسانی و همچنین تقدیر از موسسات خیریه، ارائه خواهد شد.

بابایی تصریح کرد: 20 موسسه نیز از سوی دستگاه های مختلف معرفی شده اند که از بین این موسسات، یک موسسه نشان والی مهر یا نشان ملی را دریافت می کند که این امر با نظر کمیته امداد، استانداری و دبیر نماینده ولی فقیه انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 360 مرکز نیکوکاری در گلستان

فعالیت 360 مرکز نیکوکاری در گلستان