مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-08اقتصادي

بهره برداری 17 پروژه عمران روستایی در استان سمنان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان از بهره برداری 17 پروژه عمران روستایی در روستاهای این استان به مناسبت روز روستا و عشایر خبر داد.

- اصغر گونجی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از بهره برداری 17 پروژه عمران روستایی در روستاهای این استان به مناسبت روز روستا و عشایر خبر داد و اظهار کرد: 113 میلیارد و 291 میلیون ریال برای اجرای این طرح ها هزینه شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی موجب تأمین عادلانه امکانات برای روستاییان از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی شده است، ادامه داد: از محل اعتبارات سال 1401 اجرای بهسازی و اصلاح معابر روستاهای استان سمنان با اعتباری بالغ بر 467 میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان بیان کرد: این 17 پروژه ای که به مناسبت روز روستا مورد بهره برداری قرار می گیرد، شامل جدول گذاری، آسفالت، خیابان سازی، سنگ فرش، دیوار سنگی است.

گونجی اضافه کرد: فعالیت های عمران روستایی در واقع یکی از مهم ترین و اصلی ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای هدایت فیزیکی روستاها است که موجب بهبود مسکن روستاییان و خدمات زیست محیطی در روستاها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری 17 پروژه عمران روستایی در استان سمنان

بهره برداری 17 پروژه عمران روستایی در استان سمنان