مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 00:502023-10-18بين الملل

رایزنی وزیران امور خارجه ایران و آذربایجان درباره تحولات قفقاز و غزه


وزیر امور خارجه ایران در حاشیه اجلاس فوق العاده کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی در جده با «جیحون بایرامف» وزیر خارجه آدربایجان دیدار و گفت وگو کرد.

- وزیر امور خارجه ایران در حاشیه اجلاس فوق العاده کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی در جده با جیحون بایرامف وزیر خارجه آدربایجان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار، جنایات روزهای اخیر رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه به ویژه حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی را مصداق عینی نسل کشی و جنایت علیه بشریت توصیف کرد و گفت: لازم است از سوی کشورهای اسلامی پیامی متحد و قوی به رژیم یادشده و حامیان آن ارسال شود.

جیحون بایرامف، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان نیز با اظهار نگرانی کشورش نسبت به تحولات جاری در غزه، خواستار تلاش همه طرف ها به منظور توقف کشتار و خونریزی در غزه شد.

در این دیدار برخی از موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله تحولات قفقاز و همکاری های اقتصادی و تجاری دو کشور مورد توجه و تبادل نظر قرار گرفت و بر تسریع در اجرای توافقات انجام شده در ارتباط با همکاری های ترانزیتی و حمل و نقل تاکید شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزیران امور خارجه ایران و آذربایجان درباره تحولات قفقاز و غزه

رایزنی وزیران امور خارجه ایران و آذربایجان درباره تحولات قفقاز و غزه