مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-09ورزشي

شاید کامران قاسمپور بهتر از یزدانی مقابل تیلور کشتی بگیرد


پیشکسوت کشتی ایران و دارنده 4 مدال طلای جهان و یک برنز المپیک، تاکید کرد: اگر می خواهیم کشتی آزاد ما در المپیک نتیجه بگیرد باید کادر فنی تیم ملی را تقویت کنیم.

- پیشکسوت کشتی ایران و دارنده 4 مدال طلای جهان و یک برنز المپیک، تاکید کرد: اگر می خواهیم کشتی آزاد ما در المپیک نتیجه بگیرد باید کادر فنی تیم ملی را تقویت کنیم.

ابراهیم جوادی در گفتگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های قهرمانی جهان و بازی های آسیایی چین، اظهار کرد: در رقابت های قهرمانی جهان درست است که به عنوان نایب قهرمانی رسیدیم اما با ترکیبی که در اختیار داشتیم و با توجه به ناآمادگی روس ها و عدم احتساب امتیاز تیمی برای آن ها، باید آمریکا را پشت سر می گذاشتیم و قهرمان می شدیم اما اینبار نیز نتوانستیم قهرمان شویم.

روس ها به عنوان قدرت اصلی کشتی جهان با توجه به اینکه حضورشان در مسابقات قطعی نبود و به یکباره مجوز گرفتند، از شرایط آرمانی دور بودند، کما اینکه دیدیم سعدالله یف اصلا هیچ نشانی از گذشته نداشت.

دارنده 4 مدال طلای جهان و یک برنز المپیک، افزود: به اعتقاد من بچه های ما خوب کشتی نگرفتند.

ما خیلی بیشتر از این ها از تیم ملی انتظار داشتیم که برآورده نشد و برای گرفتن نتیجه در المپیک باید به طور اساسی چاره اندیشی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید کامران قاسمپور بهتر از یزدانی مقابل تیلور کشتی بگیرد

شاید کامران قاسمپور بهتر از یزدانی مقابل تیلور کشتی بگیرد