مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-20بين الملل

همایش پیاده روی خانوادگی در روستای قشلاق جیتوی قرچک برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بیش از 2 هزار نفر از ساکنان روستای قشلاق جیتوی قرچک، روز جمعه با حضور در خیابان روستا و حرکت به سمت سالن ورزشی شهید اسدی، صحنه های زیبایی از انسجام خانواده ها در اجرای برنامه های منسجم و ورزشی را به نمایش گذاشتند.

روستاییان همچنین در طول مسیر در اعلام انزجار از جنایات و نسل کشی رژیم کودک کش اسراییل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر داده و خواستار اتحاد و انسجام هر چه بیشتر جهان اسلام و آزادیخواهان جهان در مقابله با این رژیم جعلی شدند.

مجید قیصر پناه بخشدار مرکزی قرچک در این مراسم اظهار کرد: توجه به سلامتی جامعه و تلاش در ارتقاء سطح سلامت عمومی جامعه یکی از مهمترین اهدافی است که بخشداری قرچک به آن اهتمام داشته با اجرای برنامه های مختلف، در صدد دست یابی به آن است.

وی گفت: امروز در اکثر مناطق روستایی شهرستان قرچک، علاوه بر اجرای طرح های عمرانی و هادی، به توسعه امکانات ورزشی و تفریحی از جمله سالن های ورزشی، زمین چمن مصنوعی، بوستان ورزشی و تجهیز بوستان ها به وسایل ورزشی توجه ویژه شده است.

  قیصر با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه مناطق روستایی افزود: توسعه زیرساخت های روستایی و افزایش امکانات برای زندگی هر چه بیشتر برای زندگی روستانشینان، یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش پیاده روی خانوادگی در روستای قشلاق جیتوی قرچک برگزار شد

همایش پیاده روی خانوادگی در روستای قشلاق جیتوی قرچک برگزار شد