مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:162023-10-19سياسي

معاون رییس جمهور: زوال اسراییل، وعده الهی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در همایش آموزشی کشوری دبیران تشکل های شاهد و ایثارگر کشور در جوار حرم مطهر رضوی اظهار کرد: مبنای کار بنیاد شهید و امور ایثارگران به کارگیری جامعه ایثارگری در نظام تصمیم گیری و اجرا است.

وی افزود: جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران سه میلیون و 500 هزار نفر است و تشکل های وابسته به آن در تصمیم گیری ها و واگذاری خدمات مشارکت دارند، اصرار من نیز آن است که انجام همه امور فرهنگی در بنیاد به تشکل ها واگذار شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: یکی از دلایل شکل گیری معاونت مددکاری و مشارکت های مردمی در بنیاد شهید آن بوده که جامعه ایثارگری خود متولی امور باشند و این جامعه تشکل سازی را بهتر انجام می دهد.

وی با بیان اینکه در چند بخش نیاز به حضور تشکل های مردمی داریم، افزود: لازم است که یک تفکیک بین استان ها و ستاد در حوزه تشکل های بنیاد شکل گیرد و تشکل ها در سطح واگذاری شعب استانی فعال شوند.

ربیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این بنیاد باید میز مشورتی تشکیل دهد تا جامعه ایثارگری در موضوعات مختلف ملی و بین المللی اظهار نظر داشته باشند، در این موضوعات اعلام موضع و تبیین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: زوال اسراییل، وعده الهی است

معاون رییس جمهور: زوال اسراییل، وعده الهی است