مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-09سياسي

انقلاب اسلامی سرآغاز یک دوره جدید در تاریخ بشریت است


رییس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موتور محرک ایران در فتح قله های پیشرفت خواهد بود.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موتور محرک ایران در فتح قله های پیشرفت خواهد بود.

غلامرضا سلیمانی، هفدهم مهرماه در اجلاسیه وفاداران ایل، گرامیداشت 1000 شهید والامقام جامعه بزرگ عشایری لرستان که در دهکده مقاومت خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در سال 57 به رهبری تمام و نقش آفرینی ملت به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم علل پیروزی انقلاب اسلامی را برشماریم باید به دو مطلب توجه کرد اول اینکه در قرن های گذشته همواره ملت ایران در مقابله با ظلم زمان به میدان می آمد و در مواجه با متجاوزان همواره حاضر بوده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه در دوره حکومت قاجار به دلیل ضعفی که در آن به وجود آمد و با ورود استعمار پیر انگلیس بیش از یک میلیون کیلومتر از سرزمین های حساس و راهبردی ایران جدا شد، افزود: همه این معاهده ها با تزویر روباه پیر اتفاق افتاد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: زمانی که دولت وقت ناصرالدین شاه سلیمانیه را در شمال عراق در اختیار داشت آن ها خرمشهر را اشغال کردند و بعد از آن معاهده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی سرآغاز یک دوره جدید در تاریخ بشریت است

انقلاب اسلامی سرآغاز یک دوره جدید در تاریخ بشریت است