مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-14بين الملل

مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی کر و کور شده اند


تعدادی از نمایندگان مجلس تاکید کردند: نسل کشی تمام عیار از سوی جنایت کارترین و نژادپرست ترین رژیم دنیا در غزه در جریان است و مدعیان حقوق بشر در برابر این همه جنایت و نقض فاحش حقوق بشر کر و کور شده اند.

- تعدادی از نمایندگان مجلس تاکید کردند: نسل کشی تمام عیار از سوی جنایت کارترین و نژادپرست ترین رژیم دنیا در غزه در جریان است و مدعیان حقوق بشر در برابر این همه جنایت و نقض فاحش حقوق بشر کر و کور شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عملیات طوفان الاقصی وارد هشتمین روز خود شده است.

اشغالگران بمباران تمام مناطق نوار غزه را تشدید کرده و پس از درخواست تخلیه مناطق در شمال نوار غزه، درخواست تخلیه بیمارستان ها را داده اند؛ اقدامی که نشان دهنده فاجعه انسانی و بهداشتی در غزه بوده و بخش بهداشت فلسطین نمی تواند آن را تحمل کند.

تعدادی از نمایندگان مجلس در ادامه واکنش های خود به عملیات طوفان الاقصی مطالبی را در صفحات شخصی خود در توییتر منتشر کردند که در زیر می خوانید.

محسن دهنوی نماینده تهران با پیروزی انقلاب اسلامی، حرکت های ضدامپریالیستی وارد مرحله جدیدی شد و ثمرات آن همچنان ادامه دارد.

‏فروپاشی اسراییل نه از این سال ها بلکه از سال 57 قطعی شد و دست وپازدن های صهیونیست ها فقط فرورفتن در گرداب را سریع تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی کر و کور شده اند

مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی کر و کور شده اند