مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 19:102023-10-03اقتصادي

آغاز پیش فروش تراکتور برای کشاورزان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ناصر قربانیان معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: - معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت از امروز بخشنامه پیش فروش مهرماه تراکتور برای کشاورزان سراسر کشور آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ناصر قربانیان معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این مرحله عرضه مستقیم تعداد مشخصی از انواع تولیدات تراکتورسازی به کشاورزان، واحد های تولیدی صنایع کشاورزی و مجموعه های که نیاز به تولیدات تراکتورسازی داشته باشند صورت می گیرد.

وی ضمن تاکید بر محدود بودن ظرفیت و منتفی شدن ثبت نام با تکمیل ظرفیت اضافه کرد: در زمان آماده تحویل شدن محصول، دعوتنامه جهت واریز باقیمانده بهاء صادر و برای ادامه روند، خریدار می باید مبلغ مذکور را پرداخت نماید.

* سهمیه بندی استانی برای توازن بخشی به ضریب مکانیزاسیون کشور قربانیان با اشاره به اینکه در این مرحله از فروش با همکاری وزارت جهادکشاورزی ضریب، مکانیزاسیون استان ها استحصال و براساس میزان این ضرایب سهمیه استانی برای عرضه تراکتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش فروش تراکتور برای کشاورزان

آغاز پیش فروش تراکتور برای کشاورزان