مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-21فرهنگي

ستایش وزیر فرهنگ فیلیپین از گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران


وزیر فرهنگ و رییس کمیسیون ملی فرهنگ و هنر فیلیپین به همراه معاون سفیر کشورشان از نمایشگاه طلایه داران خطه خط در موزه هنرهای معاصر تهران دیدن کردند.

- وزیر فرهنگ و رییس کمیسیون ملی فرهنگ و هنر فیلیپین به همراه معاون سفیر کشورشان از نمایشگاه طلایه داران خطه خط در موزه هنرهای معاصر تهران دیدن کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویکتورینو ماپا مانالو ـ وزیر فرهنگ و رییس کمیسیون ملی فرهنگ و هنر فیلیپین ـ به همراه معاون سفیر فلیپین در تهران از نمایشگاه طلایه داران خطه خط (مروری بر یکصد سال تحولات خوشنویسی ایران از دوره قاجار تا اوایل دهه پنجاه)، در موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند.

ویکتورینو ماپا مانالو وزیر فرهنگ و رییس کمیسیون ملی فرهنگ و هنر فیلیپین ضمن بازدید از نمایشگاه طلایه داران خطه خط گفت: آثار خوشنویسی ایرانی را هنری بسیار ظریف و زیبا توصیف کردند و سیر تحول آن از دوره قاجار تا دوران معاصر را به لحاظ زیبایی شناسی ستودند.

بازدید وزیر فرهنگ و رییس کمیسیون ملی فرهنگ و هنر فیلیپین به همراه معاون سفیر این کشور از نمایشگاه طلایه داران خطه خط او در ادامه و پس از بازدید از نمایشگاه طلایه داران خطه خط، از گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران نیز بازدید کرد و در این رابطه گفت: مجموعه موزه هنرهای معاصر تهران دارای شاهکارهای بسیاری از هنرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستایش وزیر فرهنگ فیلیپین از گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران

ستایش وزیر فرهنگ فیلیپین از گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران