مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 21:452023-10-10فرهنگي

فهرست نهایی جایزه مهرگان ادب اعلام شد


12 داور جایزه مهرگان ادب همزمان با بررسی و گزینش رمان ها و مجموعه داستان های زبان فارسی به ارزیابی 25 اثر منتشرشده در حوزه «ادبیات زبان مادری» پرداخته و چهار رمان و یک مجموعه داستان را شایسته راه یابی به فهرست نهایی دانستند.

- 12 داور جایزه مهرگان ادب همزمان با بررسی و گزینش رمان ها و مجموعه داستان های زبان فارسی به ارزیابی 25 اثر منتشرشده در حوزه ادبیات زبان مادری پرداخته و چهار رمان و یک مجموعه داستان را شایسته راه یابی به فهرست نهایی دانستند.

دبیرخانه جایزه مهرگان فهرست هفت رمان و هفت مجموعه داستان راه یافته به مرحله نهایی دوره های بیست ویکم و بیست ودوم جایزه مهرگان ادب را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسامی چهار رمان و یک مجموعه داستان مرحله نهایی مهرگان ادب زبان مادری نیز قبلاً توسط دبیرخانه جایزه مهرگان اعلام شده بود.

بر اساس این گزارش، ارزیابی تعداد 1527 عنوان کتاب چاپ اول سال های 1398 و 1399 که به دبیرخانه جایزه مهرگان رسیده بود در مدت 18 ماه توسط پنج داور در مرحله مقدماتی و هفت داور در مرحله نهایی، مجموعا 12 داور جایزه مهرگان ادب انجام شد و فهرست نهایی داوران در زمستان سال 1400 به دبیرخانه جایزه رسید، اما انتشار فهرست ها به تعویق افتاد که دلایل این تأخیر و همچنین علت برگزار نشدن مراسم اختتامیه جایزه در اطلاعیه های قبلی دبیرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست نهایی جایزه مهرگان ادب اعلام شد

فهرست نهایی جایزه مهرگان ادب اعلام شد