مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-01فناوري

عامل داغی بیش از حد آیفون 15 شناسایی شد


اپل اعلام کرد که ادعاهای اخیر درباره داغی بیش از حد گوشی های جدید آیفون، به دلیل باگ های موجود در نرم افزار iOS 17 و چند اپلیکیشن است و به زودی رفع خواهد شد.

- اپل اعلام کرد که ادعاهای اخیر درباره داغی بیش از حد گوشی های جدید آیفون، به دلیل باگ های موجود در نرم افزار iOS 17 و چند اپلیکیشن است و به زودی رفع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شرکت فناوری آمریکایی اعلام کرد که به دلیل وجود باگ در سیستم عامل iOS 17 و به دلیل این که تعدادی از اپلیکیشن های شخص ثالث، سیستم را دچار اورلود می کنند، گوشی ممکن است در چند روز اول داغ شود زیرا دستگاه برای راه اندازی و بازیابی اطلاعات کاربر، کار اضافی انجام می دهد.

اپل در بیانیه ای اعلام کرد: ممکن است گوشی در چند روز اول پس از راه اندازی یا بازیابی دستگاه به دلیل افزایش فعالیت پس زمینه، گرم تر شود.

ما همچنین یک باگ در iOS 17 یافتیم که روی برخی از کاربران تاثیر می گذارد و از طریق یک به روزرسانی نرم افزاری، برطرف خواهد شد.

سازنده آیفون به بلومبرگ گفت: سرگرم کار با طراحان اپلیکیشن هایی است که باعث گرم شدن بیش از حد آیفون شده اند و وصله های مربوطه، بزودی منتشر می شوند.

سخنگوی اپل گفت: اپلیکیشن اینستاگرام شرکت متا، اپلیکیشن اوبر تکنولوژی و بازی آسفالت 9 باعث شده اند گوشی گرم تر از حد معمول شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل داغی بیش از حد آیفون 15 شناسایی شد

عامل داغی بیش از حد آیفون 15 شناسایی شد