مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-21اقتصادي

رشد آمار تصادفات در خراسان جنوبی قابل تحلیل و بررسی است


با وجود افزایش سطح خدمات دستگاه های متولی، همچنان شاهد رشد آمار تصادفات در استان هستیم که این موضوع، قابل تحلیل و بررسی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: با وجود افزایش سطح خدمات دستگاه های متولی، همچنان شاهد رشد آمار تصادفات در استان هستیم که این موضوع، قابل تحلیل و بررسی است.

جواد قناعت، امروز شنبه 29 مهرماه در جلسه ستاد راهبری تصادفات استان، گفت: طبق سند ملی دهه اقدام برای ایمنی راه ها (1400 تا 1409) که سال 1400 به استان ها ابلاغ شد باید شرایط به گونه ای هوشمندانه بررسی شود تا کاهش سالانه 10 درصدی تصادفات را تحقق بخشیم.

وی تهیه برش استانی این سند را برای خراسان جنوبی ضروری خواند و افزود: گزارش پلیس راه و راهور نشان می دهد نسبت به امکانات و ابزار در اختیار، فراتر از وظایف خدمت رسانی می کنند، در زمینه باند دوم راه ها نیز جایگاه اول تا دوم را بین دیگر استان ها به خود اختصاص داده ایم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه رعایت ایمنی راه و ضوابط ترافیکی باید خط قرمز همه ما باشد و فرهنگ سازی رسانه ها به خصوص صدا و سیما در این زمینه مهم و تاثیرگذار است، اظهارکرد: دستگاه های استانی در مقایسه با گذشته اقدامات فراوانی انجام داده اند با این وجود افزایش تصادفات دلایل مختلفی دارد که باید به طور عمیق تحلیل و بررسی کرد تا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد آمار تصادفات در خراسان جنوبی قابل تحلیل و بررسی است

رشد آمار تصادفات در خراسان جنوبی قابل تحلیل و بررسی است