مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 23:302023-09-30بين الملل

ماجرای شکایت ارمنستان از جمهوری آذربایجان در دیوان لاهه


سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان امروز در بیانیه ای درخواست ایروان از دیوان بین المللی دادگستری برای اقدامات احتیاطی علیه آذربایجان با ادعای تبعیض نژادی علیه ارامنه در منطقه قره باغ را «بی ‎اساس» تلقی کرد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان امروز در بیانیه ای درخواست ایروان از دیوان بین المللی دادگستری برای اقدامات احتیاطی علیه آذربایجان با ادعای تبعیض نژادی علیه ارامنه در منطقه قره باغ را بی ‎اساس تلقی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایروان شکایتی را علیه جمهوری آذربایجان در دادگاه بین المللی دادگستری تنظیم و این کشور را به تبعیض نژادی علیه ارامنه متهم کرده است.

این دادخواست حاکی از آن است که باکو از سیاست تنفر نسبت به ارامنه حمایت کرده که منجر به تبعیض، قتل عام و شکنجه آنها شده است.

آیخان حاجی زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان اما به شکایت ارمنستان از باکو به دیوان بین المللی دادگستری(لاهه) در زمینه تبعیض نژادی به دلیل وضعیت قره باغ واکنش نشان داد.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، حاجی زاده در بیانیه ای گفت: درخواست های بیشتر ارائه شده از سوی ارمنستان به دیوان بین المللی دادگستری(لاهه) در پرونده ارمنستان و آذربایجان با هدف اتخاذ اقدامات احتیاطی علیه جمهوری آذربایجان، به منظور حفظ و حمایت از حقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شکایت ارمنستان از جمهوری آذربایجان در دیوان لاهه

ماجرای شکایت ارمنستان از جمهوری آذربایجان در دیوان لاهه