مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-15سياسي

شنبه حماس؛ ثمره خون هایی که خشک نمی شوند!


آن جرثومه تصور می کرد اگر خون آزاده ای را بریزد، امتدادی نخواهد داشت، غافل از اینکه خون شهدا خشک نمی شود! عاقبت سیلی می شود، دیوارهای بلند حائل را فرو می ریزد و خانه عنکبوت را خراب می کند.

- آن جرثومه تصور می کرد اگر خون آزاده ای را بریزد، امتدادی نخواهد داشت، غافل از اینکه خون شهدا خشک نمی شود! عاقبت سیلی می شود، دیوارهای بلند حائل را فرو می ریزد و خانه عنکبوت را خراب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری مهر، حامد فخری زاده فرزند شهید محسن فخری زاده در یادداشتی نوشت: پدرم می گفت: تا من زنده هستم خواب راحت به چشمان نتانیاهو و ترامپ نخواهد آمد.

اولین بار این عبارت را بعد از دیدن نتانیاهو در آن شُوی تلویزیونی گفت؛ همان جایی که نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی نام پدرم را روی یک متن نشان داد و گفت: فخری زاده! این اسم را به خاطر داشته باشید! اینکه می گویم شُوی تلویزیونی، کاملاً آگاهانه است! آن برنامه بیش از آنکه یک مصاحبه، یک کنفرانس یا حتی یک ارائه گزارش کار باشد، یک نمایش تلویزیونی بود که در آن یک تروریست با حرکات و حرف های مضحک خودش می خواست به ترور یک انسان آزاده مشروعیت ببخشد و شیری را به نفع کفتارها از دور خارج کند؛ کاری که هر روز انجام می دهد یا حداقل به آن فکر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنبه حماس؛ ثمره خون هایی که خشک نمی شوند!

شنبه حماس؛ ثمره خون هایی که خشک نمی شوند!