مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 20:102023-09-23اجتماعي

آغاز کار اولین مجمع خیرین محیط زیست کشور در لرستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: اولین مجمع خیرین محیط زیست کشور در استان پس از طی مراحل قانونی و انجام امورات ثبتی با نام موسسه خیرین بهین زیست لرستان تأسیس و فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: اولین مجمع خیرین محیط زیست کشور در استان پس از طی مراحل قانونی و انجام امورات ثبتی با نام موسسه خیرین بهین زیست لرستان تأسیس و فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کرد.

علی سالاروند یکم مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از دیرباز در بین مردم مسلمان ایران خیرین خداجوی بسیاری وجود داشته است؛ اما فعالیت آن ها کمتر در حفاظت از محیط زیست بعنوان یک از محورهای اصلی توسعه پایدار بوده است، در حالی که زمینه های کار خیرین می تواند گسترده تر و یاری رسان در حل چالش های روز محیط زیست (تهدیدها و معضلات زیست محیطی) و جلوگیری کننده از حذف ذخایر ژنتیکی کشور باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: این اداره کل به منظور تحقق اهداف سازمان حفاظت محیط زیست و بر اساس دستورالعمل های بالادستی با شناسایی و دعوت از خیرین با سابقه، مجرب و البته علاقه مند به محیط زیست در راستای تشکیل اولین مجمع خیرین محیط زیست در کشور اقدام کرده و پس از تشکیل جلسات متعدد و انجام کلیه مراحل قانونی، موفق شد اولین مجمع خیرین محیط ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کار اولین مجمع خیرین محیط زیست کشور در لرستان

آغاز کار اولین مجمع خیرین محیط زیست کشور در لرستان