مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-01اقتصادي

جوانسازی پوست با این ماسک های خانگی


برای داشتن پوستی زیبا و باطراوت می توانید ماسک های خانگی با ترکیبی از میوه های فصل را جایگزین ماسک های گران قیمت آماده کنید تا با یک تیر و چند نشان، - گروه زندگی- این روزها به هر آرایشگاه و سالنی که سربزنید با پیشنهادات وسوسه انگیزی برای خرید ماسک های جوانسازی و زیبایی پوست مواجه می شوید که صرف نظر از آن ها کار آسانی نیست، اما قبول پیشنهاد برخی آرایشگران محترم همانا و صرف هزینه های خرید ماسک همانا! البته آراستگی ایرادی ندارد و حتی در دین اسلام نسبت به آن توصیه شده است.

به قول استاد مطهری، زیبایی و جمال جویی از کمالات است و زیباجویی و جمال دوستی از چیزهایی است که در سرشت آدمی تعبیه شده است.

حتی رسول اکرم (ص) نیز در روایات متعددی به آراستگی زنان اشاره کرده و فرموده اند: خداوند زیباست و زیبایی را می پسندد و دوست دارد اثر نعمت خود را در بنده اش ببیند.

  حالا با این تفاسیر چه کنیم که هم در صرف هزینه برای زیبایی دچار افراط و تفریط نشویم، هم به توصیه های رسول خدا در بحث آراستگی عمل کنیم و هم به حس جمال جویی خود پاسخ دهیم؟ کار چندان سختی نیست، فقط باید دست به کار شوید و به آسانی چند ماسک خانگی تهیه کنید.

  انواع ماسک های خانگی به سادگی و با کمترین هزینه قابل دسترس هستند ماسک هلو؛ ضد پیری زودرس معمولا هلو به سبب ویتامین ها و موادمعدنی ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانسازی پوست با این ماسک های خانگی

جوانسازی پوست با این ماسک های خانگی