مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 21:402023-10-03سياسي

بهداشت دهان و دندان به وضعیت مطلوبی خواهد رسید


رییس جامعه دندان پزشکی ایران با بیان اینکه سه هزار مرکز بهداشت کشور دارای دو هزار و 400یونیت دندان پزشکی بوده که صرفا دندان پزشک طرحی در آن فضاها به خدمات اولیه دندان پزشکی به مراجعان شهری و روستایی می پردازد، - ایسنا/مازندران رییس جامعه دندان پزشکی ایران با بیان اینکه سه هزار مرکز بهداشت کشور دارای دو هزار و 400یونیت دندان پزشکی بوده که صرفا دندان پزشک طرحی در آن فضاها به خدمات اولیه دندان پزشکی به مراجعان شهری و روستایی می پردازد، گفت: در صورت خرید خدمات دندان پزشکی و حمایت دولت از دندان پزشکان، شاخص بهداشت دهان و دندان در کشور به وضعیت مطلوبی خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی تاجرنیا امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه نخستین کنگره دندان پزشکی منطقه تبرستان که در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد؛ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انجمن های علمی پیرو مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال 1370 در کشور ایجاد شد.

وی افزود: جامعه دندان پزشکی ایران با قدمت 61 ساله دارای 35 شعبه انجمن در نقاط مختلف کشور به صورت فعالانه حضوری چشمگیر دارند.

مازندران میزبان کنگره ملی دندان پزشکی شمال کشور این مسئول تصریح کرد: سالانه به صورت ملی و بین المللی کنگره هایی در تهران، مشهد، اهواز و شیراز به عنوان قطب های پزشکی کشور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهداشت دهان و دندان به وضعیت مطلوبی خواهد رسید

بهداشت دهان و دندان به وضعیت مطلوبی خواهد رسید