مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-19بين الملل

تحریم 19 فرد و نهاد مرتبط با صنعت موشکی ایران


همزمان با پایان محدودیت های موشکی ایران بر اساس قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل، وزارت خزانه داری آمریکا 11 فرد، 8 نهاد و یک کشتی مستقر در ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی برابر با 18 اکتبر 2023 و 26 مهرماه جاری در بیانیه ای اعلام کرد: دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده روز چهارشنبه 11 شخص، هشت نهاد و یک کشتی مستقر در ایران، هنگ کنگ، چین و ونزوئلا به دلیل حمایت از  برنامه های موشکی و پهپادی ایران، تحریم کرد.

بر اساس بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا، افراد تحریم شده  از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  وزارت دفاع و لجستیک نیروهای مسلح ایران یا نیروهای زیر دست  آنها در تولید و تکثیر موشک و پهپاد حمایت کرده اند.

  برایان نلسون، معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی، گفت: تصمیم بی پروای ایران برای ادامه تکثیر پهپادهای مخرب و سایر تسلیحات، درگیری های متعدد در مناطق مختلف جهان را طولانی می کند.

آمریکا به اقدامات خود برای ایجاد اختلال در تکثیر پهپادها و سایر تسلیحات ایران برای حکومت های سرکوبگر و بازیگران بی ثبات کننده ادامه خواهد داد و ما جامعه بین المللی را نیز تشویق می کنیم که اقدامات  مشابهی انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم 19 فرد و نهاد مرتبط با صنعت موشکی ایران

تحریم 19 فرد و نهاد مرتبط با صنعت موشکی ایران