مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 19:302023-10-13اقتصادي

ماجرای افشای شبکه ارتشا در شهرداری کرج


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده ها کشاورزی شهرداری کرج از جزییات تخلف کارمندان این سازمان و متلاشی شدن شبکه ارتشا گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین علی زینلی زاده، رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده ها کشاورزی شهرداری کرج، در خصوص دستگیری تعدادی از نیروهای این سازمان به اتهام ارتشا، گفت: برگزاری مزایده و اجاره یکی از غرفه های عرضه گوشت و پروتیین بازار روز شاهین ویلای کرج به قیمت بیش از 4 میلیارد تومان برای 10 ماه، حاشیه ساز شد.

زینلی زاده اظهار کرد: از آنجایی که مهلت اجاره برخی از غرفه های بازارهای میادین کرج، به پایان رسیده بود، این سازمان در مزایده جدید برخی از غرف خود را در به مزایده حضوری گذاشت.

وی گفت: برابر ماده 3 آیین نامه نحوه واگذاری غرف بازار روزها این مزایده در هیئت امور میادین بررسی و با حضور نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی البرز و نماینده سازمان صنعت و معدن و نماینده شورای اسلامی شهر و دو نماینده شهرداری کرج برگزار شد.

با بیان اینکه این هیأت وظیفه بررسی شرایط متقاضیان برای اجاره غرفه ها را دارد، گفت: این هیأت پس از بررسی های انجام شده صلاحیت مالی و حقوقی افراد را برای حضور در مزایده بررسی و اعلام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای افشای شبکه ارتشا در شهرداری کرج

ماجرای افشای شبکه ارتشا در شهرداری کرج