مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:102023-09-23حوادث

اجرای موفقیت آمیز سومین پویش پیشگیرانه سایبری خرید امن


رییس پلیس فتا پایتخت از اجرای موفقیت آمیز سومین پویش پیشگیرانه سایبری خرید امن خبر داد.

- سرهنگ داود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از اجرای سومین پویش پیشگیرانه سایبری خرید امن در تهران بزرگ همزمان با سراسر کشور خبر داد.

 رییس پلیس فتا پایتخت تصریح کرد: این پویش به منظور افزایش سواد سایبری کاربران فضای مجازی به جهت جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی و همچنین نحوه صحیح خرید های امن برخط و تبادلات مالی از 26 شهریور آغاز و تا یکم مهر اجرا شد.

وی افزود: با اجرای این طرح توسط پلیس فتا در فضای مجازی، نتایجی همچون جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی در خرید های آنلاین، افزایش سواد سایبری کاربران، استفاده مناسب و مؤثر از فضای مجازی در خانواده ها و همچنین ارتقاء سطح سواد رسانه ای مربوط به فضای مجازی مبتنی بر آموزش های پیشگیری از جرائم سایبری در سطح کشور به دست آمد.

این مقام انتظامی گفت: شهروندان در زمان خریدهای حضوری حتماً دستگاه کارت خوان را مشاهده کرده و خودشان اطلاعات و رمز بانکی را وارد کنند و رمز محرمانه و شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند تا از کلاهبرداری به روش اسکیمر در امان بمانند؛ همچنین کارت بانکی مربوط به خریدهای روزانه را متفاوت از کارت بانکی پس انداز خود ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای موفقیت آمیز سومین پویش پیشگیرانه سایبری خرید امن

اجرای موفقیت آمیز سومین پویش پیشگیرانه سایبری خرید امن