مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-02اجتماعي

نرخ سرویس مدارس همدان چقدر است؟ به دلخواه!


ساماندهی سرویس مدارس در همدان با عقب نشینی آموزش و پرورش و شهرداری به مثابه یک رویا شده که یحتمل رنگ واقعیت نخواهد گرفت و با گذشت زمان از مهرماه به باد فراموشی سپرده می شود، - خبرگزاری فارس-همدان؛ زنگ آخر که به صدا درآمد دخترکان کوچک و نومدرسه دوان دوان به شوق خانه و آغوش مادری حیاط دَرَندشت مدرسه را زیر پا می گذارند و به امید آقای فلانی که با حساب و کتاب درست جلوی کوچه تنگ و تُرش مدرسه ایستاده و حاضر است تا دخترکان ابتدایی را به خانه امنشان برساند، سر از پا نمی شناسند.

حالا دخترک فسقلی با کوله دو برابر وزنش سرگردان کوچه کوتاه منتهی به خیابان مدرسه می شود و خبری از سرویس و آقای فلانی نیست، اگر بخت یارش باشد، مدیر یا ناظم به فریادش برسد و تماسی با خانواده دانش آموز برقرار کند.

هرچند اگر تماس با پدرخان یا مادرخانمی به وسط جلسه اداری نرسد یا مثلا به وقت نماز گوشی همراهشان روی سکوت نباشد، خودشان را با احتساب ترافیک و صدالبته ویراژ و سرعت هزار به دخترک معصوم در راه مانده برسانند.

حالا دختر و پسر هم ندارد، علی القاعده بچه های ابتدایی دست و پای رفت و آمد در خیابان های شلوغ پلوغ را ندارند و ناچار گوشه ای از حیاط دَنگال مدرسه با شکم گرسنه باید این پا و آن پا کنند تا والدین سر برسند و اتفاق تلخ تنهایی کودک را با محبت بشورند و ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ سرویس مدارس همدان چقدر است؟ به دلخواه!

نرخ سرویس مدارس همدان چقدر است؟ به دلخواه!