مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-17سياسي

بازرسان سازمان مدیریت بحران آمادگی کرمانشاه در برابر حوادث را رصد می کنند


به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، بازرسان سازمان مدیریت بحران کشور از امروز (25 مهر) در کرمانشاه مستقر خواهند شد و وضعیت آمادگی در برابر بحران را در بخش های مختلف بررسی می کنند.

- بازرسان "سازمان مدیریت بحران" آمادگی کرمانشاه در برابر حوادث را رصد می کنند ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، بازرسان سازمان مدیریت بحران کشور از امروز (25 مهر) در کرمانشاه مستقر خواهند شد و وضعیت آمادگی در برابر بحران را در بخش های مختلف بررسی می کنند.

افشین یگانه در گفت و گو با ایسنا، از حضور بازرسین سازمان مدیریت بحران کشور از امروز (25 مهر) تا پایان هفته در کرمانشاه خبر داد و گفت: هدف از این سفر ارزیابی کرمانشاه از نظر آمادگی در برابر بحران در بخش های مختلف است.

وی ادامه داد: وضعیت لایروبی رودخانه ها برای آمادگی در برابر سیل، وضعیت ساخت و ساز و ایمنی در برابر حوادث احتمالی، بررسی وضعیت آمادگی در برابر حوادثی از جمله زلزله، سیل و آتش سوزی، بررسی وضعیت ایستگاه های آتش نشانی و .

از جمله برنامه های کاری این تیم در کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه ارزیابی های این تیم در استان فقط مختص به مرکز استان نیست، خاطرنشان کرد: سفرهایی به سه یا چهار شهرستان استان نیز انجام می شود و وضعیت آمادگی این شهرستان ها نیز ارزیاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسان سازمان مدیریت بحران آمادگی کرمانشاه در برابر حوادث را رصد می کنند

بازرسان سازمان مدیریت بحران آمادگی کرمانشاه در برابر حوادث را رصد می کنند