مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-15اقتصادي

کیهان علیه برجام و FATF / این همه موفقیت را نمی بینید یا نمی خواهید ببینید؟!


این نکته هم گفتنی است که طیف وسیعی از موفقیت های دولت سیزدهم، از جمله واردات واکس کرونا، افزایش صادرات نفت، افتتاح فاز 11 پارس جنوبی پس از بیست سال، - انتشار شایعات خلاف واقع، بازنشر و ضریب دادن به آن، و سپس فضاسازی های متوهمانه براساس شایعات خودساخته، به شگردی رایج در رسانه های زنجیره ای وابسته به مدعیان اصلاحات تبدیل شده است.

  چند هفته قبل رسانه های مذکور ادعا کردند موضع ایران نسبت به FATF تغییر کرده و دولت رییسی در حال اجرای مطالبات این کارگروه است.

هرچند این خبر تکذیب شد اما طیف مذکور چون احساس می کنند خلاف نویسی هیچ هزینه ای ندارد مجددا ادعاهای مشابهی را تکرار می کنند.

عجیب اینکه برخی از این محافل مدعی شده اند ایران با FATF کنار آمده اما برخی دیگر با نقض ادعای گروه اول نوشته اند رفتار ایران مصداق آش نخورده و دهان سوخته است.

  در این زمینه روزنامه، شرق در گزارشی با عنوان روی خوش اصولگرایان به FATF؛ رییسی تغییر موضع داده و موافق شده نوشت: پیوستن ایران به گروه اقدام ویژه مالی به گره کوری تبدیل شده و سه سالی است ایران در لیست سیاه قرار دارد.

  مهم ترین دلیل عدم تعیین تکلیف دو لایحه باقی مانده از چهار لایحه FATF به رویکرد سیاسی اصولگرایان در دولت دوازدهم بازمی گردد که با همه توان برای ایستادن مقابل دولت روحانی برای تصویب این لوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیهان علیه برجام و FATF / این همه موفقیت را نمی بینید یا نمی خواهید ببینید؟!

کیهان علیه برجام و FATF / این همه موفقیت را نمی بینید یا نمی خواهید ببینید؟!