مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 19:102023-10-16فرهنگي

ارسال بیش از 10 هزار اثر به جشنواره ملی فانوس


دبیر اجرایی هفتمین جشنواره تولیدات هنری فانوس از ارسال بیش از 10 هزار اثر به این جشنواره ملی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر اجرایی هفتمین جشنواره تولیدات هنری فانوس از ارسال بیش از 10 هزار اثر به این جشنواره ملی خبر داد.

مصطفی محدثی، چهارشنبه، 24 مهرماه در نشستی خبری، آذربایجان را از سرچشمه های تغذیه کننده فرهنگ، تمدن، عشق، ایثار، تاریخ و مقاومت عنوان کرد و افزود: سردارانی هم چون ستارخان، باقرخان و باکری پرچمدار عرصه ایثار و شهادت و شاعرانی هم چون خاقانی و شهریار پرچمدار حوزه فرهنگ و هنر در آذربایجان هستند و در این راستا شهر تبریز یکی از بهترین فضاهایی بود که این دوره از جشنواره را میزبانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، هدف جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس را بیان بخشی از گنجینه لایضال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس یک اتفاق صرفا تاریخی نیست که با گذر زمان به تاریخ بپیوندد بلکه دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی در لحظه لحظه زندگی اکنون ما در جریان است و در ارتباط است و هم چنین طبق فرموده مقام معظم رهبری این گنجینه لایزال تغذیه کننده ما است.

وی جشنواره فانوس را برای حفظ و گسترش ارتباط عنوان کرد و گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با برگزاری این جشنواره ارتباط با مردم به ویژه برای نسل جوان که در تولید اثر و مخاطب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 10 هزار اثر به جشنواره ملی فانوس

ارسال بیش از 10 هزار اثر به جشنواره ملی فانوس