مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-08سياسي

توانمندسازی تشکل های محیط زیستی، راهبردی پایدار در ارتقای فرهنگ محیط زیست


مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران توانمندسازی تشکل های محیط زیستی را راهبردی پایدار در ارتقای فرهنگ محیط زیست ذکر کرد و گفت: توانمندسازی ساختاری و تخصصی این سمن ها خواسته ما نیز است.

- مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران توانمندسازی تشکل های محیط زیستی را راهبردی پایدار در ارتقای فرهنگ محیط زیست ذکر کرد و گفت: توانمندسازی ساختاری و تخصصی این سمن ها خواسته ما نیز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حلیاسادات حسینی در آستانه هفته تهران و به منظور افزایش تعاملات و همکاری های چند جانبه در دومین جلسه از سلسله نشست هم اندیشی تشکل های محیط زیستی که با حضور احمد قیومی - معاون استاندار و فرماندار شهر تهران، سید احمد علوی - رییس ستاد سمن های شهر تهران و عضو شورای اسلامی شهر و علیرضا رحمتی - مدیر کل محیط زیست شهر تهران - و جمعی از معاونین فرمانداری تهران گفت: برای من حضور تشکل های مردم نهاد از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است چراکه بی شک مشارکت و همراهی شما در احصای چالش ها و معضلات محیط زیستی شهر تهران منجر به نتیجه گیری خوب و بیشترین اثربخشی در این زمینه خواهد شد.

وی افزود: کلانشهر تهران با تمام چالش ها و معضلات محیط زیستی خود، هنوز هم از ذخایر منابع طبیعی خوبی برخوردار است که زبانزد خیلی از شهرهای دنیاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی تشکل های محیط زیستی، راهبردی پایدار در ارتقای فرهنگ محیط زیست

توانمندسازی تشکل های محیط زیستی، راهبردی پایدار در ارتقای فرهنگ محیط زیست