مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-09سياسي

سردار مومنی: جامعه هدف سوداگران مرگ دانش آموزان و دانشجویان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار اسکندر مومنی روز دوشنبه در نشست تخصصی معاونان، مشاوران، مدیران کل و دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان های سراسر کشور گفت: - دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: جامعه هدف سوداگران مرگ و دشمنان از تولید و توزیع موادمخدر در کشور دانش آموزان و دانشجویان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار اسکندر مومنی روز دوشنبه در نشست تخصصی معاونان، مشاوران، مدیران کل و دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان های سراسر کشور گفت: دانش آموزان و دانشجویان در سن حساس بلوغ هستند و از این رو احتمال گرایش آن ها به مواد مخدر بیش از دیگر گروه های سنی است و سوداگران مرگ با آگاهی از این مسئله، این گروه سنی را مورد هدف قرار می دهند.

وی پیشگیری را مهم ترین اقدام برای جلوگیری از برنامه ریزی سوداگران مرگ و دشمنان در این زمینه دانست و یادآور شد: حوزه های مقابله، درمان و کاهش آسیب و ساماندهی معتادان متجاهر اولویت های کوتاه مدت ستاد مبارزه با مواد مخدر هستند.

مومنی اضافه کرد: در این زمینه اقدامات بسیار خوبی در سال های گذشته در حوزه مبارزه با مواد مخدر از سوی ایران انجام شده است و شاهد کشفیات گسترده ای بوده ایم و تقدیم سه هزار و 800 شهید موید جدیت ایران در مبارزه با این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مومنی: جامعه هدف سوداگران مرگ دانش آموزان و دانشجویان است

سردار مومنی: جامعه هدف سوداگران مرگ دانش آموزان و دانشجویان است