مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:162023-10-21اقتصادي

شناسایی نیم میلیون خانه خالی در استان اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری سومین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان در هفته اخیر، گفت: حسب جلسات متعدد و مصوبات گذشته، موضوع مسکن و مسائل حول آن در استان در سه محور اساسی مطرح شد.

وی افزود: در این نشست ساماندهی مشاوران املاک و بنگاه های معاملاتی در استان مطرح شد که نقش مؤثری در تعیین قیمت بازار و عرضه مناسب مسکن دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: با توجه به همکاری تعزیرات استان و اصناف بخش بسیاری از واحدهای مشاور املاک طی سه ماه گذشته رصد و در صورت مشاهده تخلف اعمال قانون شدند همچنین ساماندهی و ثبت این واحدها در سامانه های کشوری مورد توجه قرار گرفته است.

زینلیان اظهار کرد: طبق گزارش ارائه شده بیش از 90 درصد از واحد های مشاور املاک استان از طریق اصناف با سامانه ثبت معاملات کشور و اصطلاحاً هولوگرام کردن برگه های معاملات املاک و مستغلات متصل شدند و این موضوع اتفاق مثبتی در راستای معاملات حوزه مسکن است.

وی متذکر شد: موضوع دیگر این نشست ساماندهی خانه های خالی و اعمال قانون مالیات بر این واحدها بود که با استفاده از ظرفیت شهرداری ها و دهیاری ها این امر مورد تصویب و تأکید قرار گرفت و مقرر شد با همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نیم میلیون خانه خالی در استان اصفهان

شناسایی نیم میلیون خانه خالی در استان اصفهان