مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 10:352023-09-26اقتصادي

باید از بلیت کنسرت 10 میلیونی تعجب کنیم!؟


فروش بلیت کنسرت 10 میلیونی یک خواننده پاپ در خارج از کشور این روزها نقل فضای مجازی است؛ خبری که با آب و تاب درباره آن صحبت و تا حدی عجیب تلقی می شود؛ - فروش بلیت کنسرت 10 میلیونی یک خواننده پاپ در خارج از کشور این روزها نقل فضای مجازی است؛ خبری که با آب و تاب درباره آن صحبت و تا حدی عجیب تلقی می شود؛ اما آیا واقعا این قیمت برای یک کنسرت در دبی نجومی تلقی می شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید رضوی (خواننده پاپ) قرار است، 21 مهرماه در دبی کنسرت برگزار کند.

صندلی های ردیف اول تا چهارم این کنسرت 10 میلیون و 800 هزار تومان قیمت گذاری شده اند و صندلی های ردیف های میانی سالن نیز حدود 7 میلیون تومان هستند؛ حتی سایت فروشنده بلیت برای کسانی می خواهند با نرخ ریال بلیت تهیه کنند، قیمت نهایی را با توجه به نرخ روز دلار تعیین خواهد کرد.

درباره بلیت کنسرت 10 میلیونی خواننده ایرانی در دبی دو دیدگاه مختلف وجود دارد؛ گروه اول معتقدند که بیش از نیمی از سالن کنسرت که تا کنون خالی است و احتمالا باقی صندلی ها هم توسط خود برنامه گذار قرمز شده اند، نشان می دهد که مخاطبان ایرانی خارج از کشور ترجیح می دهند به جای حضور در کنسرت خواننده های جوان پاپ ایرانی در کنسرت خوانندگانی قدیمی تر و یا با تجربه تر شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از بلیت کنسرت 10 میلیونی تعجب کنیم!؟

باید از بلیت کنسرت 10 میلیونی تعجب کنیم!؟