مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:552023-09-23سياسي

دستورالعمل جدید شورای مبارزه با موادمخدر در روستاها اجرایی شود


فرماندار پلدختر با اشاره به اینکه ابرای مبارزه با مواد مخدر باید کار فرهنگی انجام دهیم، گفت: دستورالعمل جدید شورای مبارزه با مواد مخدر در روستاها اجرایی شود.

- ایسنا/لرستان فرماندار پلدختر با اشاره به اینکه ابرای مبارزه با مواد مخدر باید کار فرهنگی انجام دهیم، گفت: دستورالعمل جدید شورای مبارزه با مواد مخدر در روستاها اجرایی شود.

حمید خادم یکم مهرماه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان پلدختر، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان به صورت ماهانه برگزار می شود که اعضا ضمن بیان صحبت های خود اقدامات انجام شده را بیان می کنند که در جلسه امروز نیروی انتظامی و سپاه شهرستان اقدامات خوبی در این راستا انجام داده اند و در همین راستا در آینده اقدامات بیشتری انجام می دهند که جای قدردانی دارد.

وی گفت: برای مبارزه با مواد مخدر نیاز است کار فرهنگی انجام دهیم و در روستا اگر یک روحانی مستقر و آموزه های دینی را تبلیغ کند و از مضرات و فروپاشی هایی که مواد مخدر در جامعه و خانواده ایجاد می کند صحبت کند بخشی از کسانی گرفتار می شوند متوجه خواهند که مواد مخدر چه آسیب هایی وارد می کند که نیازمند فرهنگ سازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل جدید شورای مبارزه با موادمخدر در روستاها اجرایی شود

دستورالعمل جدید شورای مبارزه با موادمخدر در روستاها اجرایی شود