مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-05اقتصادي

تذکر نمایندگان به 12 وزیر در یک هفته


نمایندگان مجلس در این هفته در خصوص موضوعات متعددی به 12 وزیر تذکر کتبی دادند که توسط هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا ، نشست علنی مجلس شورای اسلامی در روز های شنبه و یکشنبه و دوشنبه این هفته به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد که در روز های شنبه و یکشنبه ، نمایندگان مجلس در خصوص موضوعات متعددی به مسئولان اجرایی کشور تذکرات کتبی دادند که در روز شنبه توسط سید محسن دهنوی عضو هیأت رییسه مجلس و در روز یکشنبه توسط احمد نادری عضو هیأت رییسه مجلس قرائت شد.

12 وزیر از نمایندگان تذکر دریافت کردند که در این میان وزیر علوم  با یک مورد، کمترین تذکر را از سوی نمایندگان دریافت کرد و وزیر امور اقتصاد و دارایی با دریافت تذکر از 186 نماینده بیشترین تعداد تذکرات را از سوی  نمایندگان به خود اختصاص داد.

 علی اکبر محرابیان ، وزیر نیرو از 108 نماینده تذکر دریافت کرد که به شرح زیر است: 1-تذکر یک نماینده به وزیر نیرو در مورد ضرورت حذف مبلغ مابه التفاوت روی قبض برق اردیبهشت ماه 1402 چاه های کشاورزی شهرستان های حوزه انتخابیه  2-تذکر 34 نماینده درباره لزوم بازنگری در قطعی برق چاه های کشاورزی در شهرهای حوزه انتخابیه وی  3-تذکر 27 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر نیرو در خصوص ضرورت تأمین و تخصیص اعتبارات سهم ملی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر نمایندگان به 12 وزیر در یک هفته

تذکر نمایندگان به 12 وزیر در یک هفته