مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:002023-09-23سياسي

مزار شهدای گمنام دانشگاه تهران با حضور دانشگاهیان غبارروبی و عطرافشانی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تجدید میثاق اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تهران با آرمان های والای امام و شهدا، - دانشگاهیان دانشگاه تهران روز دوشنبه 3 مهر ماه همزمان با چهارمین روز هفته دفاع مقدس با اجتماع در یادمان شهدای گمنام واقع در پردیس مرکزی دانشگاه تهران، با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تجدید میثاق اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تهران با آرمان های والای امام و شهدا، روز دوشنبه 3 مهر ماه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در محل یادمان شهدای گمنام واقع در جوار مسجد دانشگاه تهران برگزار می شود.

دانشگاهیان دانشگاه تهران در این مراسم که پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و با حضور ایثارگران، جانبازان و آزادگان دانشگاه برگزار می شود، پس از قرائت زیارتنامه شهدا، به غبارروبی و عطرافشانی مزار پنج شهید گمنام آرمیده در صحن دانشگاه تهران می پردازند.

دوشنبه سوم مهر ماه چهارمین روز هفته دفاع مقدس است که مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این روز در جای جای کشورمان با عنوان شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی و با محوریت روز ایثار و تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار شهدای گمنام دانشگاه تهران با حضور دانشگاهیان غبارروبی و عطرافشانی می شود

مزار شهدای گمنام دانشگاه تهران با حضور دانشگاهیان غبارروبی و عطرافشانی می شود