مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 10:252023-09-29سياسي

امام جمعه شهرستان نور معرفی شد


مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران نماز جمعه را وحدت آفرین و دشمن شکن دانست و گفت: 900 پایگاه امامت جمعه در کشور ایران یکپارچه با وحدت، - همدلی، همزبانی و فریاد مرگ بر آمریکا را سر می دهند.

حجت الاسلام محمد انتظاری امروز جمعه 7 مهر در آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان نور اظهار کرد: اسلام یک دین زنده، تازه، باطراوت و امیدبخش است که علاوه بر بعد عبادی جنبه سیاسی و بسیار قوی و مجهز است.

وی افزود: بر اساس قرآن کریم اولین اقدام معنوی و دینی و همچنین وظیفه حاکمان دولت های اسلامی و مسئولان مسلمان، متعهد و انقلابی اقامه نماز است.

انتظاری با اشاره به اینکه هویت و شناسنامه هر ملت به فرهنگ آن جامعه است، خاطرنشان کرد: نماز، مبنا و فرهنگ ناب اسلامی و نجات دهنده از همه خطرات و تهدیدها و آسیب های اجتماعی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران نماز عبادی و سیاسی جمعه را یکی از برکات انقلاب نظام مقدس توفنده و خروشنده ملت قهرمان اسلامی بیان کرد.

وی نماز جمعه را وحدت آفرین، دشمن شکن دانست و افزود: 900 پایگاه امامت جمعه در کشور ایران یکپارچه با وحدت، همدلی، همزبانی و فریاد مرگ بر آمریکا را سر می دهند.

انتظاری گفت: پایگاه نورانی نمازجمعه قرارگاه مطمئن برای استقلال فرهنگی و بیداری ملل مسلمان عالم در جهت اجرای منویات مقام معظم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرستان نور معرفی شد

امام جمعه شهرستان نور معرفی شد