مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 16:352023-09-26اقتصادي

پذیره نویسی پروژه بیواتانول در بورس از 8 مهر ارائه می شود


معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: بیواتانول کرمانشاه به عنوان اولین طرح پروژه کشور در بورس تامین مالی و پذیره نویسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه،  عبدالوحید محمدی معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه امروز در آیین معارفه عرضه سهام شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس به عنوان نخستین شرکت سهام عام پروژه در بازار سرمایه حرفه ای شرکت بورس، اظهار کرد: طرح بیواتانول کرمانشاه با عنوان شرکت سوخت سبز زاگرس به عنوان اولین طرح پروژه کشور در بورس بهادار تهران پذیرفته و تامین مالی می شود.

  وی ادامه داد: کار عرضه پذیره نویسی سهام پروژه بیوتکنولوژی کرمانشاه به منظور تامین مالی آن از طریق بازار سرمایه از شنبه، هشتم مهرماه جاری آغاز می شود.

  معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه مبلغ کل این پذیره نویسی را 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در مرحله اول یک هزار میلیارد تومان از طریق بورس تامین مالی می شود.

  وی با بیان اینکه در این شرایط مالی حال حاضر تامین این مبلغ برای واحدهای تولیدی را کاری دشوار است و گفت: کرمانشاه برای نخستین بار در کشور اولین طرح پروژه را از طریق بورس تامین مالی کرد.

محمدی این امر را قدمی در راستای مردمی سازی اقتصاد دانست و گفت: بهترین و ساده ترین راه برای مردمی سازی اقتصاد بورس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیره نویسی پروژه بیواتانول در بورس از 8 مهر ارائه می شود

پذیره نویسی پروژه بیواتانول در بورس از 8 مهر ارائه می شود