مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-14اقتصادي

127 هزار فرصت شغلی حوزه های صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: 72 درصد اشتغال استان مربوط به بخش صنعت ، معدن و تجارت است که شامل 127 هزار فرصت شغلی ست.

- احمدآریافر، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت یکی از سازمان های بسیار مهم، حیاتی و حساس در استان هاست چون نقش مهمی در تأمین مایحتاج، نظارت بر تولید و اقتصاد دارد.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم سیاست گذاری و برنامه ریزی درستی داشته باشیم باید در ابتدای امر تحلیل درستی وجود داشته باشد تا آگاهانه به اهمیت این سازمان در استان پی ببریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اهمیت سازمان صنعت، معدن و تجارت باید برای سایر ارگان ها در استان تبیین شود، یادآور شد: باید تمام ارگان ها و سازمان در استان بایکدیگر به صورت تیمی و گروهی قرار گیرند تا بتوانیم به تأثیر این سازمان در استان برسیم.

آریافر با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان بیش از 72 درصد اشتغال استان را برعهده دارد، بیان کرد: از گذشته تا به امروز 127 هزار فرصت شغلی در سازمان صمت استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: از این منظر حدود 14 هزار فرصت شغلی در بخش صنعت، 13 هزار فرصت شغلی در بخش معدن و 100 هزار فرصت شغلی در بخش اصناف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

127 هزار فرصت شغلی حوزه های صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی

127 هزار فرصت شغلی حوزه های صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی