مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:502023-09-30پزشكي

تلاش برای مهار مشکلات دارویی در هرمزگان با سامانه تلفنی 24 ساعته


کمبود دارو در هرمزگان و شرایط گرم آب و هوایی و فاصله داروخانه ها از یکدیگر موجب شده تا نیاز به یک مرکز جامع پاسخگویی به مشکلات دارویی بیش از دیگر مناطق کشور احساس شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پاسخگویی 24 ساعته به مشکلات دارویی در هرمزگان یک نیاز اساسی برای مردم این استان بود به طوری که گاه مردم برای یافتن یک داروی ساده مجبورند تا چندین داروخانه را در سطح شهر بندرعباس در گرمای شدید هوا طی کرده و در نهایت نیز با پاسخ منفی مواجه شوند.

حالا در کنار نظارت بر روند توزیع دارو بخصوص داروهای کم یاب در استان در ماههای اخیر، سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: برای نخستین بار در استان، پاسخگویی به مشکلات دارویی به صورت 24 ساعته شده است.

 حامد فلاح  سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از امروز سامانه تلفنی رایگان190 در ساعات اداری پاسخگوی مشکلات دارویی عموم مردم مانند دارو های کمیاب یا ثبت شکایات است.

اعلام تلفن پاسخگو وی گفت: در ساعات غیر اداری نیز شماره تلفن همراه 09924030190 برای پاسخگویی به مشکلات دارویی مردم در نظر گرفته شده است.

فلاح  گقت: همچنین شماره تلفن و 09914321190 نیز برای پاسخ گویی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای مهار مشکلات دارویی در هرمزگان با سامانه تلفنی 24 ساعته

تلاش برای مهار مشکلات دارویی در هرمزگان با سامانه تلفنی 24 ساعته