مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-11سياسي

«قره پشتلوی» زنجان در مسیر پیشرفت و آبادانی


مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان از پیشرفت و آبادانی دهستان قره پشتلوی پایین شهرستان زنجان خبر داد و گفت: مهمترین رسالت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان محرومیت زدایی در مناطق محروم است.

- جلال غورقانلو، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان محرومیت زدایی در روستا های محروم را مهم ترین رسالت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه دانست و اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در 89 روستای محروم و سه دهستان قره پشتلو در شهرستان زنجان، دهستان شیوانات در شهرستان خدابنده و دهستان اوریاد در شهرستان ماهنشان خدمات رسانی می کند.

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان هدف از تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی الگوسازی در حوزه خدمت رسانی، توانمندسازی، پیشرفت و آبادانی در نقاط محروم کشور اعلام کرد و گفت: در حوزه جهاد آبرسانی اقدامات ارزنده ای صورت گرفته است و تلاش می شود تمام مناطق محروم از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شوند.

وی در ادامه گفت: برای اجرای طرح های آب شرب روستا های هدف 4 هزار و 800 متر اجرای خط انتقال و لوله گذاری، 450 متر اصلاح و اجرای شبکه توزیع و لوله گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قره پشتلوی» زنجان در مسیر پیشرفت و آبادانی

«قره پشتلوی» زنجان در مسیر پیشرفت و آبادانی