مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:452023-09-30پزشكي

حمایت وزارت بهداشت از دانشجویان مدال آور المپیاد برای تبدیل ایده به محصول


دبیر علمی پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور اعلام کرد: مدال آوران این رویداد می توانند با ثبت ایده خود در مرکز «نصر» از برند این مرکز برای تولید و برندینگ ایده خود بهره مند شوند.

- دبیر علمی پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور اعلام کرد: مدال آوران این رویداد می توانند با ثبت ایده خود در مرکز نصر از برند این مرکز برای تولید و برندینگ ایده خود بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشید عابدی در اختتامیه پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور که امروز در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، گفت: برای برگزاری این رویداد تجربیات 6 دانشگاه برتر دنیا مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به طراحی این المپیاد رسیدیم که توجه به صداقت و عدالت را در راس امور قرار داده است.

وی، شناسایی دانشجویان نخبه و مستعد را از اهداف مهم این المپیاد نام برد و اظهار کرد: آزمون هوش و استعداد، توانمندسازی و تولید محصول از مراحل این رویداد به شمار می رود.

عابدی با ییان اینکه این المپیاد بر محصول محور کردن حیطه کارآفرینی و رونمایی از کتاب حاصل کار دانشجویی تأکید دارد، یادآور شد: در این دوره از المپیاد 2522 نفر ثبت نام کردند و در مرحله آزمون هوش و استعداد 814 نفر مرد و 618 نفر زن حاضر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت وزارت بهداشت از دانشجویان مدال آور المپیاد برای تبدیل ایده به محصول

حمایت وزارت بهداشت از دانشجویان مدال آور المپیاد برای تبدیل ایده به محصول