مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-10سياسي

تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی با شرکت گاز هرمزگان منعقد شد


تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه جهاد دانشگاهی استان هرمزگان و مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان، منعقد شد.

- ایسنا/هرمزگان تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه جهاد دانشگاهی استان هرمزگان و مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان، منعقد شد.

احمد زاهری ظهر امروز (هجدهم مهرماه) در آیین امضای این تفاهم نامه ضمن تشریح فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال بر استفاده از ظرفیت های موجود استانی و ملی این نهاد در پیشبرد اهداف سازمانی شرکت گاز تاکید کرد.

رییس جهاددانشگاهی استان هرمزگان، افزود: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و دانش بنیان دارای ظرفیت های متنوع و متعددی در حوزه های آموزش، پژوهش، فرهنگی و اشتغال و کارآفرینی است.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی،آگاه سازی وآموزش دو ضلع اصلی زیربنای فرهنگ سازی هستند، بیان کرد: جهاددانشگاهی با وجود خبرگزاری موثق استان ایسنا در حوزه اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه بسیار فعال و مؤثر بوده همچنین حوزه آموزش جهاددانشگاهی که بسیار فعال در حال حرکت است این دو حوزه نقش مهمی در فرهنگ سازی جامعه دارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان نیز در این آیین فرصت همکاری با جهاددانشگاهی استان را به لحاظ وجود ظرفیت های علمی و پژوهشی موجود راهکاری برای ارتقای خدمات در شرکت گاز عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی با شرکت گاز هرمزگان منعقد شد

تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی با شرکت گاز هرمزگان منعقد شد