مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-17دانش

پذیرش 6 هزار دانشجوی جدید در دانشگاه پیام نور استان کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، فاطمه معین الدینی در مصاحبه ای، با اشاره به آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان جدید الورود دانشگاه های پیام نور استان کرمان از 22 مهر ماه، - رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: امسال 6 هزار و 11 دانشجو در دانشگاه های پیام نور استان کرمان پذیرفته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، فاطمه معین الدینی در مصاحبه ای، با اشاره به آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان جدید الورود دانشگاه های پیام نور استان کرمان از 22 مهر ماه، گفت: ثبت نام به 2 شکل حضوری و غیرحضوری از پذیرفته شدگان انجام خواهد شد.

او با اشاره به اینکه امسال 6 هزار و 11 دانشجو در واحد های دانشگاه های پیام نور استان کرمان پذیرفته شدند، بیان داشت: بر خلاف شایعات صورت گرفته پیرامون این دانشگاه به دلیل استقبال مردم، تحصیل در این دانشگاه همچنان انجام می شود و براساس نیاز بازار کار، برخی رشته های جدید نیز به رشته های این دانشگاه اضافه شده است.

رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان افزود: هم اکنون 350 رشته محل کارشناسی، 32 رشته محل در مقطع ارشد و یک رشته در مقطع دکتری در دانشگاه های پیام نور استان کرمان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 6 هزار دانشجوی جدید در دانشگاه پیام نور استان کرمان

پذیرش 6 هزار دانشجوی جدید در دانشگاه پیام نور استان کرمان