مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-07اجتماعي

دانش آموزی که مدرسه اش را از نو ساخت


مصطفی معصومی خیر مدرسه سازی است که با همت بالایش مدرسه محل تحصیل دوران کودکی خود که در یکی از روستاهای دورافتاده شهرستان ماهنشان یعنی روستای یاستی قلعه بود را از نو ساخت.

- ایسنا/زنجان مصطفی معصومی خیر مدرسه سازی است که با همت بالایش مدرسه محل تحصیل دوران کودکی خود که در یکی از روستاهای دورافتاده شهرستان ماهنشان یعنی روستای یاستی قلعه بود را از نو ساخت.

بی شک یکی از ماندگارترین و بهترین کارها در هر جامعه و نزد خداوند متعال مدرسه سازی است زیرا در این اماکن نسلی تربیت می شوند که می توانند سعادت و شقاوت یک جامعه را رقم بزنند، نسلی که امید جهان به آنها گره خورده و توجه به آنها مسیر آینده کشور را هموار می سازد.

قطعاً آموزش وپرورش سنگ زیربنای توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هر جامعه ای است و مدرسه اولین قدم از نردبان آموزش و مدرسه سازی کاری نیک با اجری عظیم است.

خوشبختانه طی سالیان اخیر فرهنگ مدرسه سازی در میان مردم و خیرین نسبت به گذشته گسترش یافته است و هستند کسانی که با گذشتن از مال خود حتی کودکان دورافتاده ترین و محروم ترین نقاط کشورمان را از نعمت آموزش بهره مند کرده اند.

بنا به گفته حمیدرضا اسلامی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان امسال همزمان با بازگشایی مدارس سه باب مدرسه در نقاط مختلف استان افتتاح و تحوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزی که مدرسه اش را از نو ساخت

دانش آموزی که مدرسه اش را از نو ساخت