مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 09:402023-09-24فرهنگي

برگزاری جشنوارە ملی موسیقی اقوام ایرانی بە مناسبت هفتە گردشگری در کردستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از برگزاری جشنواره موسیقی اقوام ایرانی در سطح ملی بە مناسبت هفتە گردشگری خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از برگزاری جشنواره موسیقی اقوام ایرانی در سطح ملی بە مناسبت هفتە گردشگری خبر داد.

منصور مهرزاد در گفت وگو با خبرنگاران از برگزاری بیش از 30 ویژه برنامه به مناسبت هفته گردشگری در استان خبر داد و اظهار کرد: ویژه برنامه های گرامیداشت روز جهانی و هفته گردشگری از 5 مهر آغاز و تا 12 مهرماه سال جاری در استان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان عنوان کرد: برگزاری جشنواره موسیقی اقوام ایرانی در سطح ملی با مشارکت استانداری کردستان، شهرداری سنندج، صداوسیمای کردستان و سایر ادارات مربوطه از جمله برنامه های هفته گردشگری در کردستان است.

وی بیان کرد: برگزاری جشنواره هزار دف، جشنواره استانی سفره غذای کُردی و جشنواره استانی گردو از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

مهرزاد افزود: هم زمان با گرامیداشت این هفته نمایشگاه های متعددی از جمله نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و موسیقی اقوام، نمایشگاه خودروهای کلاسیک، نمایشگاه خودروهای آفرودی و نمایشگاه گلیم و فرش دستباف در سطح استان برپا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنوارە ملی موسیقی اقوام ایرانی بە مناسبت هفتە گردشگری در کردستان

برگزاری جشنوارە ملی موسیقی اقوام ایرانی بە مناسبت هفتە گردشگری در کردستان