مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 09:552023-09-28سياسي

یادواره شهید هاشمی در کرمان برگزار می شود / یادبود معاون اطلاعات سپاه سلمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثار الله کرمان در مصاحبه ای گفت: در آستانه اولین سالگرد شهادت پاسدار شهید هاشمی قرار داریم و آیینی به این مناسبت در دوشنبه 10 مهر ماه در حسینیه ثارالله برگزار می شود و یاد و خاطره .

- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اولین یادواره سالگرد شهادت پاسدار شهید سید حمیدرضا هاشمی از شهدای مهرماه 1401 در زاهدان، در حسینیه ثار الله برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثار الله کرمان در مصاحبه ای گفت: در آستانه اولین سالگرد شهادت پاسدار شهید هاشمی قرار داریم و آیینی به این مناسبت در دوشنبه 10 مهر ماه در حسینیه ثارالله برگزار می شود و یاد و خاطره این شهید بزرگوار و تاثیرگذار را گرامی می داریم.

او افزود: شهید هاشمی برای امنیت و مردم در 8 مهرماه 1401 در زاهدان، به شکل هدفمند توسط ایادی تروریسم وهابی به شهادت رسید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: با توجه به اینکه هشتم مهرماه در سیستان و بلوچستان مراسمی برای شهدای هشتم مهر دارند، تصمیم گرفتیم در کرمان که زادگاه شهید هاشمی است، مراسم را 10 مهرماه با حضور خانواده وی و مردم شهیدپرور کرمان برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهید هاشمی در کرمان برگزار می شود / یادبود معاون اطلاعات سپاه سلمان

یادواره شهید هاشمی در کرمان برگزار می شود / یادبود معاون اطلاعات سپاه سلمان