مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:002023-09-27سياسي

قرارداد خرید اتوبوس برقی دارای اشکال قانونی است


خرید 40 دستگاه اتوبوس برقی توسط شهرداری بر خلاف رویه قانونی و اخذ مصوبه از شورای شهر و استناد به بندهای قانونی متناقض است و خرید آن به این صورت به نفع شهر و شهروندان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی قاسم پور، عضو شورای شهر کرج، در تذکر پیش از دستور یکصد و سی و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی دلاورمردان و زنان بخصوص پدران شهید همکاران عضو شورا و مدیریت شهری تبریک عرض کرد و گفت: نمونه بارز شجاعت و مردانگی و معنای واقعی سرسپردگی توسط بهترین جوانان مملکت که از همه چیز خود گذشتند نمایان است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج نسبت به لایحه خرید اتوبوسهای برقی افزود: تذکر بنده به عنوان یک عضو شورا در ارتباط با این لایحه این است که قبلا کرج تجربه داشتن اتوبوس برقی را داشته و تجربه تلخی را در بر داشته است.

قاسم پور با اشاره به اینکه ای کاش کرج در موارد دیگر پایلوت قرار می گرفت، افزود: کلانشهر کرج پایلوت اتوبوس های برقی در کشور شده است که ظاهرا زیبا است ولی آیا زیر ساخت اتوبوس برقی،آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد خرید اتوبوس برقی دارای اشکال قانونی است

قرارداد خرید اتوبوس برقی دارای اشکال قانونی است