مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-10ورزشي

اولین مدال تاریخ اسکیت ایران در بازی هایی آسیایی را کسب کردم


دارنده مدال نقره اسکیت بازی های آسیایی گفت: در سال 96 اولین مدال جهانی تاریخ ایران را در اسکیت به دست آوردم و امسال اولین مدال بازی های آسیایی تاریخ ایران را کسب کردم.

-  ترانه احمدی، اسکیت باز تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: از سال 91 اسکیت را شروع کردم و از سال 95 تاکنون عضو تیم ملی هستم و به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام داشته ام.

وی ادامه داد: در سال 96 اولین مدال جهانی تاریخ ایران را در اسکیت به دست آوردم و امسال اولین مدال بازی های آسیایی تاریخ ایران را کسب کردم.

  احمدی با بیان این که انتخابی تیم ملی اسکیت در چند دوره برگزار شد، گفت: از اردیبهشت ماه در اردو قرار گرفتیم و تست های زیادی را پشت سر گذاشتیم تا برای بازی های آسیایی انتخاب شویم.

بانوی اصفهانی تیم ملی اسکیت تصریح کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود، جو رقابت، روند برگزاری، قوانین و رقبا در سطح بالایی بود، در سالن بی نظیری مسابقه دادیم و برای اولین بار این تعداد تماشاگر برای مسابقه حضور داشتند.

  وی خاطرنشان کرد: مطمئن بودم که طلا می گیرم اما به مدال نقره دست پیدا کردم زیرا در مسابقه فینال در شروع اولیه عکس العمل درستی نداشتم، داور تپانچه را زود به صدا درآورد و فرصت فیکس شدن و حرکت را نداشتم؛ چیزی از رقیب کم نداشتم و بهتر هم بودم اما قطعا ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مدال تاریخ اسکیت ایران در بازی هایی آسیایی را کسب کردم

اولین مدال تاریخ اسکیت ایران در بازی هایی آسیایی را کسب کردم