مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 00:202023-10-19اجتماعي

توقف در بستر رودخانه ها و مسیل های مازندران ممنوع شد


مدیرکل مدیریت بحران مازندران با هشدار سیلاب های محلی در استان، گفت: پرهیز از تردد، اقامت و برپایی چادر در بستر و حاشیه رودخانه ها و مسیل های استان مورد تاکید است.

- حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شاهد بارش های رگباری در آسمان استان هستیم که باتوجه به بارش ها و همچنین پایان هفته به ویژه در محورهای کوهستانی لازم است رانندگان هنگام تردد با رعایت نقاط ایمنی و با احتیاط کامل رانندگی کنند.

وی با هشدار آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب در استان مازندران، گفت: سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها، رانش زمین، ریزش سنگ، کاهش دید و اختلال در تردد محور های کوهستانی و احتمال خسارت به سازه های موقتی و کم مقاوم از پیامدهای این سامانه بارشی است .

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با تاکید بر اینکه شهروندان از تردد، اقامت و برپایی چادر در بستر و حاشیه رودخانه ها و مسیل های استان پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: کوهنوردان و طبیعت گردان از صعود به ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان خودداری کنند.

محمدی با اشاره به مواج بودن دریای مازندران، گفت: پرهیز از فعالیت های دریایی، تفریحی و صیادی در زمان مواج و طوفانی بودن دریا مورد تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف در بستر رودخانه ها و مسیل های مازندران ممنوع شد

توقف در بستر رودخانه ها و مسیل های مازندران ممنوع شد