مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-20سياسي

افتتاح و بهره برداری 20 هزار میلیارد تومان پروژه شهری طی دهه فجر در شیراز


شهردار شیراز در تشریح برنامه های آتی این نهاد از افتتاح و بهره برداری 20 هزار میلیارد تومان پروژه شهری طی دهه فجر در این کلان شهر خبر داد.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز در تشریح برنامه های آتی این نهاد از افتتاح و بهره برداری 20 هزار میلیارد تومان پروژه شهری طی دهه فجر در این کلان شهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن اسدی امروز، 28 مهرماه در جلسه شورای اداری شهرداری شیراز به پیش بینی افتتاح و بهره برداری از 20 هزار میلیارد تومان پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال اشاره و اظهار کرد: پروژه های متعددی را طی دهه فجر همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مردم تقدیم خواهیم کرد.

وی، پروژه های در حال فعالیت و اتمام شده در یک سال گذشته اعم از بزرگ، متوسط و کوچک مقیاس را برشمرد و بر حل تمامی مسائل آن ها اعم از تملک، رفع معارض و تامین مالی در اتمام به موقع و حتی زودتر از موعد تأکید و تصریح کرد: امروز علاوه بر پروژه های متعددی که در این یک سال به افتتاح و بهره برداری رسانیده ایم، صدها پروژه فعال دیگر در دست داریم.

شهردار شیراز گفت: تمامی تلاش خود را برای افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های متعدد خواهیم کرد تا چهره ای متفاوت تر از کلان شهر شیراز؛ سومین حرم اهل بیت(ع) را در آبادانی و پیشرفت ترسیم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری 20 هزار میلیارد تومان پروژه شهری طی دهه فجر در شیراز

افتتاح و بهره برداری 20 هزار میلیارد تومان پروژه شهری طی دهه فجر در شیراز